שר פיטנס – גורו כושר והעצמה נשית | אימוני כושר שסחפו את נשות ישראל

אי אפשר לדבר כיום על נשים חזקות ועוצמתיות מבלי להזכיר את שר פיטנס, הגורו לאימוני כושר של הנשים בארץ. דוגמא כנה להעצמה נשית אמתית ונכונה

שר פיטנס היא האישה שצריכה להוות מודל לחיקוי עבור כולנו !  אם אתם עוד לא מכירים אותה ועוד לא שמעתם את השם שלה.. טוב אז הגיע הזמן להתעורר משנת החורף ולהצטרף לשאר המדינה. שר היא הגורו הבלתי מעוררת לאימוני כושר עבור הנשים במדינה. האישה מהווה דוגמא אמתית להעצמה נשית, כוחות נפשיים ופיזיים שלא משתווים לאף אחד אחר, מוטיבציה, כוח רצון, שאפתנות ויזמות. היא הגדרה הכי פשוטה שיש לאישה חזקה מהבסיס, אשת עסקים גאונה שלא מוותרת על עצמה וכובשת את העולם בחיוך נוצץ ומשאירה לכל המתחרים אבק. 

שר פיטנס – האימפריה הנשית שכובשת את המדינה


בגיל 35 אם למעלה מ 10,000 נשים רשומות ו9 סניפים קיימים של " שר פיטנס " ועוד שמועות על סניף נוסף בדרך, שר מבססת את מעמדה כגורו הבלתי מעורר לכושר וחיטוב של הנשים בארץ. היא התחילה את דרכה כרקדנית בטן מהמצליחות בישראל ולאט לאט בנתה לעצמה רשת של 'מועדונים' הכוללים סדנאות של אימוני כושר, תזונה בריאה ומסודרת ותמיכה וליווי אישיים. 

מעבר להצלחה הלא מעורערת של התכוניות שלה אי אפשר להתעלם מהעובדה שמדובר באשת עסקים חדה המהווה מודל מרשים להעצמה נשית. היא מנהלת עסקים בכל תחומי הלייף סטייל והבריאות, החל מסניפי כושר, תכוניות אימונים, מתכונים מיוחדים וראיונות בכל רשת אפשרית. בלי ספק מדובר במותג יציב וחזק שסוחף אחריו את המדינה. 

המתכונים אותם היא מפרסמת זוכים להצלחה רבה בעיקר מכיוון שהם שוברים את הסטיגמה שאוכל בריא לא יכול להיות גם טעים ומפנק. יש לה במגוון רחב של מתכונים צבעוניים, מעניינים והכי חשוב – טעימים ברמות.  

הצמיחה מהמשבר – איך עוברים הכול ועדיין כובשים את העולם

כאשר הייתה צעירה בת 22 איבדה שר את אביה וב2017 איבדה גם את אמה בנסיבות שעד היום לא לגמרי ברורות. במהלך השנה הכי קשה שהעולם ידע הלוא היא 2020 עברה שר את אחת החוויות היותר קשות שאישה יכולה לעבור. עקב סיבוכים בלידה שכללו טיפול בחיידק סטרפטוקוק A אלים במיוחד שבעקבותיו נאלצה לעבור ניתוח חירום לכריתת הרחם היא עברה חודש של טיפולים אינטנסיביים עד שהורשתה לפגוש את בנה. החשש לחייה היה ממשי ולא פעם מאז שהחלימה היא עמדה באומץ וסיפרה על הסיוט שעברה ובכך סיפקה השראה לכל הנשים באשר הן. 

הכוחות הנפשיים שנדרשים כדי לעבור טראומה כל כך קשה, רגישה ואישית ולקום מזה בעוצמות נפש לא מובנות ולספר על זה בלב פתוח וחשוף לכל המדינה מעוררות התפעלות והערצה מבלי שום קשר להשיגם המקצועיים המאוד מרשימים שלה. 

"שר פיטנס" – העסק 

כיום שר פיטנס מחזיקה סניפים בראשון לציון, ירושלים, נתניה, קריות, תל אביב, אשדוד, פתח תקווה וחיפה. התחומים בהם שר מתמקצעת בעיקר הם זומבה, DNF, ריקודי בטן, חיטוב ועיצוב. המועדונים שהיא מחזיקה ומנהלת ממקדים את מירב הפעילות שלהם בתחומים אלו בנוסף כמובן לשילוב התזונה הבריאה והמאוזנת.

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button